Krizový manager

Uvažovat o krizovém mangerovi byste měli tehdy, když pozorujete, že ve Vaší firmě začíná docházet k útlumu zakázek, častěji se řeší reklamace, máte potíže se splatností Vaších odběratelů, nejste důsledně schopni kontrolovat a ovlivňovat toky Vašeho cash flow.. Mnohdy stačí jiný úhel pohledu, který sami nejste schopni učinit, aby došlo k nápravě. Krizový manager ma bohaté a praktické zkušenosti z provozu firmy, dovede pomoci s oživením obchodu i s řešením zásadních finančních potíží. Ví jak efektivně propagovat na internetu. Provádí neustálé kontroly všech procesů a vyvozuje z nich nové efektivnější postupy. Dovede vytvořit ozdravný program pro Váší firmu, dokáže přesvědčit Vaší banku aby s Vámi dále spolupracovala, umí motivovat Váš tým tak, aby začal pracovat a podával výkony na 100%. Nachází úspory i nové investice. Krizový manager musí být jeden z nejlépe placených lidí ve Vaší firmě. Jeho metody a práce Vám totiž zachraňují firmu. Ideální krizový manager je najatý specialista, který je oprostěn od vnitřních zažitých postupů ve Vaší firmě. Jiný úhel pohledu, bývá většinou lékem na krizi Vašeho podnikání. Doba působení ve firmě 3-9měsíců.